RSS

ностальгія…

24 Кві

зайшов в чкт сьогодні…все те ж саме- з року в рік.знов не можу піймати Мухіну,зрештою,як завжди..невловима месниця  супергероїня)Петрович хоч настрій підняв- зрештою,небагато залишилось знайомих в технарі,та ще й Особистостей з великої літери,а не сірої маси.

і взагалі- 3й день вихідних,а я їх і не відчув ще:домашні клопоти.єдине,що залишається робити в такі дні- дивитись фільми(або в моєму випадку ф1),закидувати міс ММ питаннями на спрашивай .ру і слухати марка кнопфлера.і ностальгіювати,згадуючи деякі моменти життя,які навіяв мені день прийдешній. не казна що,але час вбити можна.

 ! 

 

 

brothers in arms

09-brothers_in_arms.mp3

what it is

01-what_it_is.mp3

зрештою,мабуть тільки через цю пісню (what it is),я сьогодні тут і накнопав всю цю маячню.аж надто сподобалась вона мені- якби був встроєний якийсь лічильник в мій комп”ютер,то він би видав понад 40 прослуховувань однієї і тієї ж пісні,і це не перебільшення.закортіло поділитись таким от музичним діамантом,який я незаслужено пропускав раніше..правда поки не зрозумів,а з ким я ділюсь взагалі..?

 

все ще задаюсь питанням-навіщо люди пишуть в блогах?розумію там всілякі соц.мережі,форуми,сайти знайомств,але блоги…хіба тільки ти бажаєш поділитись своєю творчістю,та й то,це можна зробити й на інших сайтах..а отак ділитись шматочками свого життя,незнаючи для кого і навіщо..ні,не розумію…можливо з часом до мене прийде розуміння.мабуть.піду пошарюсь по чужих форумах,може тоді прийде розуміння..а шаритись буду звісно під Кнопфлера- сьогодні це закон)))

 

Позначки: , ,

Залишити відповідь

 
