RSS

мабуть натхнення..(1)

26 Кві

скільки всього назбиралось за один день- лоховські лоти,неочікувано цікава книга,нові улюбленці,і головне ,мабуть,- натхнення..натхнення до активних дій.але,про все по порядку….

 

спершу,про книгу.

Хушка моховинка,так я називаю Маринку, підігнала мені книжку,сказала що крута і мені сподобається..пройшлася трохи по сюжету,але чи то я так слухав,чи вона зовсім не вміє зацікавлювати-одним словом вирішив,що та книга не зовсім для мене,і умовно закинув її на полицю подалі,тим більше,що мене ще чекала недочитана і важка для травлення Блаватська.

навіть сама назва книги мене смішила- “бегство от безопасности” ..та,тим не менш,коли в мене на цьому тижні випала вільна хвилина,і я хотів почитати,я не знайшов космогенезису,а тому змирився,і вирішив прочитати того Баха..і..одним махом “з”їв” сторінок 100.ніби нічого особливого,але подача відмінна,не шаблонна..з тих книг,що породжують в твоїй голові лиш одне- “а що ж буде далі?”…

тому,хто не читав-раджу..не знаю,чи вона чогось навчить,але читати цікаво,а тому вже тому варта до прочитання.)

в цій серії постів сховано пасхальний пряник,тому read carefull 😉

upd:трохи поміркувавши,вирішив

до всих постів додавати

“пасхалки”.тут 2 в 1,і

природний відбір, і можливість

поділитися деякою інформацією

більш особистого плану,або ж

просто цікаві речі..enjoy!)

 

 

Залишити відповідь

 
