RSS

мабуть натхнення…епілог.

26 Кві

і так,про натхнення…чесно кажучи атмосфера,в якій я перебуваю аж ніяк не надихає,але зрештою я навчився з цим жити,і не звертати уваги на дрібні капості життя.тепер навіть трохи побоююсь,щоб через багато років не перетворитись на того самого Річарда,а тому дорожу минулим,таким,як воно є.зрештою,в нього є чого повчитись.

20-5т;26-100;30-300;35-!/38-!!! (старий мій запис,накшталт листа в майбутнє,або бізнес плану)) )

але зараз не про те.

 

натрапив на деякі ідеї,що можуть допомогти мені в майбутньому.

для втілення цих ідей потрібні такі складники:

  • знання
  • бажання
  • талант
  • креативність
  • прямі руки
  • наполегливість
  • і трішки капіталу

знання майже є.креативність присутня,наполегливість?-так.,та й капітал не проблема..а от що до кривоти рук та таланту..тут я кульгаю..бажання то взагалі окрема тема.воно є,але напевно недостатнє..не вистачає фактора Х,що спонукав би мене до спроб..цей фактор-людина,яка б була стимулом до змін.

розказати про ідею я не можу,адже в черкасах і так вже є конкуренти,тобто я тут не першопроходець,але є надія,що мої конкуренти не дуже сильні в маркетингу)))

скажу тільки,що в теорії це непоганий заробіток з 200-300% прибутку,а попит завжди присутній.

навіщо я це тоді пишу?хто зна…можливо,втілюючи задум хоча б в “цифровій формі” я наближую щасливі і безтурботні дні…все може бути,а?)

 

Залишити відповідь

 
