RSS

карпати 2014 (частина четверта – Мармароси, день перший)

24 Сер

за село вийшли годині о десятій. стежка одна, промаркована, тут точно не заблудишся. з собою карта місцевосці, навігатор навіть не дістаю, нема сенсу, все і так зрозуміло. по карті –  спочатку ішачити кілометрів 7 попід річкою. що ми успішно і робимо. потім розвилка, в кінці- полонина Лисича, наша сьогоднішня ціль.

IMG_0443

тут внизу пити з річки можна, але в воді відчувається осад мармурової крихти..


IMG_0446 IMG_0447
у них рейнкавери, їм класно, я ж бо був менш підготовлений..

IMG_0449
часом траплялись такі красоти, що розпіареним попсовим карпатським водопадам було ген-ген далеко до них….


З часом нас наздогнали хлопці на конях – везли на полонину вівчарям провіант. мої нові друзі, Іван та Світа, взялися тягатися з ними у швидкості. тому я їх дещо відпустив – в мене був свій темп, та зрештою, я сам йшов у похід.


погодка сприяла, до обіду наздогнав “своїх” на розвилці. За мапою – було дві дороги, одна – вузенька, навпростець вперед, інша,широка, в два рази довша, в обхід. на розвилці саме отаборились чуваки, звідкіля – вже назавжди залишиться таємницею. сказали, що краще йти в обхід – самі спускались вузенькою, то казали що це ад.
послухали їх. в подальшому виявилось – даремно.Всі ходять короткою, а по складності майже однакові вони.
Отож, пішли. Тут вже починались більш серйозні кути підйому, особисто мені почали тяжко даватись кожні пройдені 100-200 метрів. Відпустив своїх щоб не затримувати. Почало захмаряти – дощ був незагорами. набрав пристойну висоту – деякі хмарки почали пролітати крізь мене, проте дорога широка і помітна, цей туманець руху не заважав.
IMG_0452

почалась злива. за відсутності рейнкавера, натягнув свій дощовик на рюкзак, і почалапав так – хоч в запасі до сутінок і залишалось години 3, а до полонини – кілометри 3-4, чекати поки закінчиться дощ я не міг.
дістався до вказівника, який трохи підняв бойовий дух.

IMG_0453
значить вже привал скоро..на фото майже не видно, але лупив дощ, просто не міг не сфоткати такий історичний для мене момент – трохи замочив апарат.

хвилин за 20, як мені тоді здалося, дощ несподівано стих. по дорозі почали активно проноситися вантажівки з людьми.спочатку грішним ділом подумав, що перевозять біженців якихось) як потім виявилось – щоранку завозять робітників на збір афин, ввечері забирають.
деякі кричали навздогін “давай з нами” або просто вітали. та мені в іншу сторону.

IMG_0455



ще хвилин через 20 вийшов до початку полонини, там мене вже чекали мої супутники.
дійшли до маршрутного знаку, сповнені ейфорії, бо ж всі добряче притомилися для першого дня, почали фоткатися)

IMG_0457
IMG_0458IMG_0459
та сама полонина Лисича..

IMG_0460IMG_0461IMG_0462IMG_0465

Іван та Світа


все ж, пішли на полонину лаштуватися.
З-пів години обирали,  де окопатися – струмків і хороших місць вистачало, то ми дозволили собі трохи покрутити носом та вкоїти кастинг)
зрештою, визначилися, почали стелитися. Розвели багаття. я дозволив собі подвійну порцію мівіни, якої там чогось так нещадно закортіло, і яку я взагалі брав на всяк випадок. Світа розділяла моє бажання до цього полуфабрикату. Ваня ж навів гречку з тушонкою. Зробили чаю з суміші трав, яку я ще в Яремче придбав для брата.
Завітали гості.
IMG_0466 IMG_0468 IMG_0469 IMG_0470

поряд випасали отару, то сторожові прийшли до нас на огоньок… мабуть в них накрепко закріпилась асоціація “Туристи – добреники”)
піддобрили їх крекерами) За це вони вночі віддячили.

почало сутеніти, а полонину почав вкривати вечірній туман.

IMG_0472 IMG_0474 IMG_0475 IMG_0476

трохи просушилися та й полягали спати, набиратися сил.

прокинувся о першій ночі (в горах це було зі мною постійно), чую, хтось бігає поряд з палаткою. потім чув, як десь далі гурт собак погнав якого хижака. коли виглянув з палатки, побачив очі вартового песика в метрах 20 від мене, під сосонками – оберігали нас, дружбані). тоді ж безуспішно намагався зняти нічне небо.
IMG_0478

ПРОДОВЖЕННЯ….

 

Залишити відповідь

 
