RSS

карпати 2014 (частина сьома – Мармароси, день другий)

25 Сер

Провівши на Попі Іванові особливий обряд ініціалізації і пожертвуваши Богам бороду Івана вирушаємо далі.
Спустившись з гори починаємо рух вздовж Україно-Румунського кордону.

IMG_05632IMG_0605 IMG_0607

IMG_0608 IMG_0609
ох цей проказнік Коля…..

IMG_0611
нам ще кілометрів 9-10, за знаком це близько 5 годин йти ще, а до настання сутінок – години чотири.
вмикаємо режим “ногиврукивноги”….

IMG_0612
полонина на території Румунії. десь поряд чули й їх місцевих вівчарів..

IMG_0613
наша дорога до самого вечору.. (зліва примикає той траверс від Попа)
зараз починається не дуже приємний  спуск крутим серпантином.

IMG_0614
скупчення каміння, а можливо й залишки якогось кромлеха, менгіра, дольмена…

IMG_0615
звідти ми щойно спустились..
Stitched Panorama
те ж саме, але пано….

IMG_0620
місцевий жарт, чи застереження?


спустившись, через деякий час наздогнали таки наших Рівненських колег. Вони встигли вже тим часом віджати в Румунів песика, якого прозвали Бармалєєм. Обігнавши хлопців, почали відриватися. Той таки Бармалєй визнав нашу компанію більш для нього підходящою, і пішов з нами, після чого заслужено отримав до імені прізвисько сепаратист, бо щоразу відділявся від бувших господарів до того – хто йшов попереду. Отакий от собака-сепаратяка Бармалєй)))

Далі наздогнали, Увага!, парочку, яким, на хвилиночку,-  за 60 років. з величезними рюкзаками, вони, заночувавши під попом, йшли цілий день тим же шляхом що й ми (близько 15 км). на підході до попа я бачив дві тіні, що підіймались догори.це вони й були.
коротше, мирові старічки. респект їм! прямо як в цивілізованих країнах, коли вийшовши на пенсію люди не сидять на одному місці, і попиваючи свої мікстури і таблетки доживають віку,  а активну двіжують і подорожують, в тому числі й ходять в походи.
старенькі щоправда вже вибились з сил і запитали, чи далеко до полонини. Ми підбадьорили їх, сказавши, що кілометри ще зо два лишилось (насправді ми потім ще кілометрів 5-6 пройшли)
мої товариші присіли відпочити, а я продовжив рух далі. компанію складав мені тільки Бармалєй.

дорога була доволі непогана, великих перепадів висот не було, тому після підйомів встигав відновити дихання.
коли ж почався більш крутий підйом, в мене вже також сили скінчились, і тут вже я вирішив відпочити.
Мої підхопили естафету і попутно забрали з собою Бармалєя.

перепочивши, почалапав наздоганяти.
тут саме трапилась третя, остання висадка за весь похід. коли я скоротив дистанцію, і друзі були в метрах 30 попереду, я побачив як вони: Світа, Іван й той сепаратяка Бармалєй звертають з дороги вліво. Очевидно знайшли полонину, вирішив я й трохи розслабився, але коли почув шурхіт в лісі, як щось, ламаючи гіляки неслось просто на мене, то вкоїлось мені трохи не по собі. пригадавши,як під час походу місцеві разів з надцять лякали мене дикими кабанами та ведмедями, я піддав ходу в напрямку своїх.
коли зрештою, з лісових чагарів вискочив бармалєй, я був готовий його вбити – так вже він старанно шумів щоб злякати мене))))


зрештою, наздогнав своїх, зробили 5-хвилинку, бо сил вже просто не було, й зібравшись з силами двинули далі.
а позаду вже сідало сонце й хмари гнівно гуркотіли вслід….

я знову відстав, а коли піднімаючись на черговий пагорб вийшов на гору – побачив чоловік з 15 на привалі.  це була група учнів/студентів з Запоріжжя з батьками та фізруками, як я зрозумів. Загалом їх було чоловік 20, і цей ланцюжок розтягнувся метрів на 100-150..
вони подолали тей же відрізок що й ми, але за 3 дні. щось не розрахували, а тому йшли без води. Знаючи що до полонини всього нічого, і там точно є вода, поділився своїми запасами зі спраглими.. мої вже обігнали цю групу, я ж був ще тільки в середині. коли попереду замаячив вказівник, що говорив лиш про одне – кінець сьогоднішнім стражданням)) на крилах ейфорії всі хутко добігли до полонини, несучи за своїми спинами дощ, що вже почав накрапати.
на полонині і без всієї цієї братії було людно – палатка з двома німцями, чехи, ще українці… загалом чоловік 30 тої ночі точно на полонині було..

хутко ставимо палатки і розпалюємо багаття. На Лисичій вогонь був на мені, цього разу розкладати ватру випало Івану. хвацько десь наламав бравого хмизу, я ж приніс мєлоч на розтопку.
через декілька хвилин вже кашеваримо..
незручне взуття у зв*язці з моєю плоскостопістю дається взнаки, ледь сходив до води помитися та набрати запаси, майже нічого не ївши бажаю всім надобраніч та завалююсь спати.
як то в мене було заведено, прокидаюсь о першій ночі.вирішую зняти нічне небо. починаю шукати фотоапарат і в мене виникає паніка -його НЕМА! згадую, що коли ставив палатку він міг залишитися назовні. вибираюся з палатки. біля кросівок знаходжу лист паперу. присвічую ліхтариком – заява для прикордонників на перебування в мармаросах, яку й я слав для отримання перепустки, ікопію якої також тягав з собою про всяк випадок.
не вчитуючись будую логічний ланцюжок – діти з запоріжжя потемки переплутали палатку і поклали не туди цього листа. (поряд саме знаходився будинок прикордонників, і вони цілком могли робити перевірку присутніх в прикордонній зоні осіб.)
акєй, це все добре, але фотік…. я його б/у купив за 800 грн на сландо. щоб ні в кого не просити нормальний апарат, звичайна мильниця, але ж скільки фото і відео матеріалу – обідно ж…
походив біля палатки – безрезультатно. ланцюжок в голові будує своє далі – ну правильно, поклали листа, йшли назад, аж тут фотоапарат. от і прикарманили…завтра доведеться затіяти скандал,головне не проспати.(я ж бо знаю, що коли скидав рюкзак і ставив намет – фот точно був).
повертаюсь в палатку, вимикаю світло. без надії починаю востаннє перебирати речі. і тут – нанайна – ось же він, глибоко в рюкзаку! я ж сам його туди полибше засунув, бо згадав як на лисичій від вранішнього перепаду температур на лінзі з*явився конденсат..
“Сємьон-Сємьонич!”

спробував щось зняти:

IMG_0623 IMG_0624 IMG_0625 IMG_0626
як виявилось, знов мене вночы охороняли

IMG_0628 IMG_0630 IMG_0631 IMG_0632 IMG_0634
ніч при гіперлунні зі спалахом…

IMG_0635
….і без.

IMG_0637 IMG_0638 IMG_0639
власне, пес-сепаратяка Бармалєй))


ДАЛІ…..


 

Залишити відповідь

 
