RSS

трішки про Одессу

01 Жов

повернувшись з карпат дома вже якось не сиділось. то ми то на футбол, то на рибалку, але все одно – якось не те.і поки була норм погода – навіяло мені поїхати  в Одессу. типу заодно побувати на морі в цьому році.(як я вже раніше казав – південніше Запоріжжя/кривого рогу –  ніколи не бував). і якось так запланував на вихідних змотатись самому – аж надто мені сподобався такий тип подорожей.
правда поки збирався з думками, виявилось, що ще дехто зі знайомих(а як потім дізнався – то взагалі там купа Черкасців була саме на ті вихідні) мітить в Одесу, то я вирішив було підгадати дату так, щоб не самому там тусити..правда в процесі якось можливість наче й пропала…аж раптом, сидячи в четвер на футболі я здуру видав друзям, мол, поїхали завтра в Одесу.ну спочатку захват, ейфорія, всі діла, всі за..після футболу пішли традиційно в ярославну, там продовжили цю дискусію. вирішили, що глянем вже вдома квитки і на ранок остаточно вирішимо. додому я тоді дивним чином ближче до опівночі потрапив,хоча ми розходились – то ще мої маршрутки ходили навіть.ну то таке.
чесно кажучи, на ранок було якось не до одеси.тільки Саньок, маладєц, продовжував нас тормошить..ну та якщо коротко, то до 5-ї години всі відморозились і ніхто нікуди не поїхав.але на вихідних розмови продовжились з прицілом на наступні вихідні. в мене до того часу вже ні грошей ні бажання не залишилося..так пролетіло до четверга – і мені дружно поставили ультиматум – або їдем, або їдем. ну я для прілічія носом покрутив ще трохи, потім згадав за сестрюню, яку нарешті мав змогу побачити, черкнув їй пісьмєцо з намьоком, і вуаля, в мене дивним чином з*явився настрій)тутуже була справа честі, і задню вмикати я не міг.Зате Ксюха вмикнула – в самий останній момент.ну та ми з Саньком плюнули на всі ці перепетії і таки остаточно вирішили – ділу буть.звечора взяв квитки на Одесу -тепер вже не відвертишся)
подорож почали з того, що Саньок ледь не спізнився на поїзд, хоч і живе геть поряд.ну та ми всередині, потяг рушив – вперед до пригод))вцілому – непримітний переїзд, за виключенням дівчат-картьожніц і нічних п*яних німців. благо я закинув свіжак на плеєр і нічерта їх не чув)
о шостій ранку були вже в Одесі.ну й почимчикували дивитись головні достопрімєчатєльності)
Машка мені накидала цікавинок, я зіставив приблизний маршрут – першим ділом на приморський, до Дюка і потьомкінської.доволі симпатично і свєжо)ну але якщо чесно – що до цікавинок і розказати особливо нема чого.ну опера помпезна – то да.і взагалі – місто в одому стилі, гарне, мені навіть атмосферніше за львів здалося – у львові там тільки історичний центр, а тут все місто таке якесь колоритне.але щоб сказати – що тут є щось таке пуперське – то ні, імхо.одного дня на екскурсію – з головою вистачить.ну але ж ще море.)
ми якраз зайшли поерекусити – подзвонила сестрюня.нажаль саме в ці дні вона працювала..але зголосилася знайти час і трохи нас поекскурсоводить..якби маякнув їй раніше – вона б устроїла нам хардкорні катакомби..не оті сопливі туристичні..ну та буде тепер на наступний раз..друга половина дня була присвячена морю.
і тут також двоїсте відчуття. наче й кльово, але..ну чесно – те ж саме дніпро, їй бо..тільки солоне..ну та наше дніпро вже зелене і вонюче, а тут красота (хоч я й не прихильник викупувань і вилежувань на пляжі).
ввечері Маша таки вирвалась і  я нарешті побачив ще одну свою сестричку! ну тут емоції у мене просто зашкалювали насправді..ну по іншому й не назвеш як тільки soulmate.їй бо – горжусь, що в мене такі сестрички!
пішли посиділи потеревеніли в шкафу, бахнули по пиріжку))) ех, жаль що ми пішли – там цікавенький концерт намічався… трибют до ганс*н*розес.
ще пропустив, як ми з Саньком перед тим як Машку зустріть пів години ошивались в кварталі – шукали хостел.благо я ще здому черкнув їх телефон.конспіратори хрєнові…
вночі там неслося “бєзудєржноє вєсєльє”. під ранок в метрі від мене охи-вздохи. ну романтіка ж) а жіночка (якась важна прєпод з донецького унівєру) чогось не оцінила, псіханула. ну то таке.
в неділю сестрюня на пів дня відпросилась – і ми продовжили тусити..ходили на виставку картин отієї тітоньки, що малює таких забавних дорослих-дітей.ці картинки зараз досить популярні..ми попали якраз на свіжак 2014 року..ну вживу подивитись дійсно цікаво.

потім поїхали в парк.корсунський воєнний музей відпочиває. нафоткались, натринділись, знову прогулялись центром – і нажаль пора було прощатись.ну та ще здибаємось – тепер це точно)
ми гайнули знов на пляж – я в першу чергу щоб полічитись – вже їхав в одессу трохи підубитий.
ой да, забув згадати друга пляжного. Великий любітєль чаю)))просто відрами п*є))
в неділю – нє, ну буває ж, город величенький то наче, проходили повз нього, а він як заволає -Сірьога прівєт!ви снова на пляже сегодня будете?
сказав шо навряд, про себе подумав, що треба буде пошукати десь інше місце..блін, ну в мене аура видно така)))
ах да, вуличні музики порадували ще.
на пляжі згадав за Тетянку – ну от чогось думалось мені, що поїзд у нас один і той же.ну та то таке – досадно, но ладно)
здибались біля опери.() до цього мать згодину шукали приватовський банкомат.звучить як нонсенс, но так і було.
ну та поки дівчата підійшли, поки ми банкомат шукали – часу до відправки залишалось всього нічого.
а  Маша ще заінтригувала своїм київським тортом.скорим шагом долетіли до жато, і ще скоршим полетіли на вокзал.
я оце вперше в житті мабуть не напрягався. в плані – коли буваю в нових місцях – стараюсь запамятати вулиці, маршрут – а тут – навіть дерибасівську, по якій разів з двадцять вже набігали – і ту не впізнавав)))ну просто пофігу було на ті вулиці – я просто відпочивав) не все ж то екскурсоводом буть (згадав як діте 5-7 класів возив в київ, потім 8-9 класи в корсунь, ну і звісно Львів пригадавсь).
о, за каси то окрема пісня – за квитками в суботу мать хвилин 30-40 стояли..це капєц.
попрощався з рюкзаком, якого в цій подорожі трохи не вистачало (довелось брати портфелик, з яким я ще в 6-7 клас ходив..а потім закинув, бо стало модно ходити з однією загальною тєтрадкою на всі предмети..а це вобщем одкопав його)) маленький. зараза.)
дорога додому – нормальна, якщо не згадувати жахливу спеку і бідного мужика.реально, той його храп – то вже хвороба. і тут вже плеєр не допоміг.
нижче фотозвітик до слів написаних вище.
моя оцінка і висновок: одеса – для любителів потусить.для звичайних екскурсантів – цікаво, но на один день.
у битві море vs гори ,  впевнену перемогу здобувають гори, тут я для себе зробив висновки,і тепер без зайвих сумнівів можу сміло планувати наступні походи.
IMG_0819 IMG_0820 IMG_0827 IMG_0831 IMG_0835 IMG_0836 IMG_0844 IMG_0846 IMG_0848 IMG_0850 IMG_0853 IMG_0857 IMG_0859 IMG_0863 IMG_0864 IMG_0866 IMG_0869 IMG_0871 IMG_0873 IMG_0875 IMG_0878 IMG_0881 IMG_0885 IMG_0894 IMG_0905 IMG_0913

IMG_0923IMG_0924IMG_0925IMG_0931IMG_0933IMG_0935IMG_0945IMG_0946IMG_0955IMG_0958IMG_0959IMG_0965IMG_0968IMG_0970IMG_0971IMG_0977IMG_0978IMG_0983IMG_0984IMG_0989IMG_0990IMG_0994IMG_1003IMG_1013IMG_1014IMG_1015IMG_1017IMG_1019IMG_1020IMG_1023IMG_1024IMG_1027IMG_1030IMG_1038IMG_1039IMG_1043IMG_1045IMG_1048IMG_1049IMG_1051IMG_1053IMG_1056

 

Залишити відповідь

 
