RSS

time

28 Жов

помітив, що люди довкола мене – обовязково під настрій. сьогодні я не хочу нікого бачити, завтра я хочу покричати з одними дружбанями, післязавтра – за пивком поговорити ні про що з іншим, потім – сходити в кафешку з третім або посто пройтись на районі і задушевно потеревеніти про найбільш інтимні питання з 4м дружбаньой чи подругою. а потім знов тиждень нікого не бачити.) а то й місяць..і те що я роблю з одним – я не можу робити з іншим.
все під настрій. і таке от випробування часом насправді дає зрозуміти – що саме тобі потрібно від людини – які саме емоції вона привносить в твоє життя. так, від декого потрібні поради, декому хочеться виговоритись, з іншими просто цікаво проводити час або дуркувати.

було дивно якось останні 3 дні відчувати сум за знайомою – поки вона була в Че, я якось і не рвався побачитись з  нею. хах, а наше знайомство взагалі починалось як закоханість, свого часу) а зараз  її не вистачає, і я знайшов сегмент в своєму настрої, який вона закриває, і інших таких людей немає.це не любов, і я б сказав навіть не дружба. вистачило б одного дня, однієї зустрічі – мені б цього було б достатньо, щоб не бачитись з нею ще пів року, а той рік.
те ж саме й інших стосується: Ліда, Зурік, Шурка, Маша, Валєрчик… багато їх.і кожен несе певний слід в моєму житті. час від часу хочеться поновлювати кольори цих слідів.
ну а передріздвяний період залишиться за прихильниками толкіена,звісно) хоббіт – тільки з тобою, і ніяк інакше, яким би чином це не було)))

 

Залишити відповідь

 
