RSS

harmony

29 Жов

коли ти живеш в гармонії з собою – всі твої думки будуються так як треба, в тебе все виходить, з*являються потужні ідеї та надхнення, і головне – ти відчуваєш себе кайфово. просто так.
цей тиждень розпочався під знаком гармонії, і сьогодні – така собі кульмінація.

коли інтроверт відпочиває – це не значить, що він сам сидить вдома з опущеними шторами.ні. це значить, що він тусить там, де йому комфортно.
сьогодні на концерті Грушина і ко дійсно було комфортно і я відпочив душою.з мого духовного трансу мене вибила хіба тільки колега по роботі, яку зустрів на виході, та зараз не про це.

позавчора, не вигравши шари, поїхав за квиточком – на концерт я збирався мабуть ще тижні два-три тому, тому тут без варіантів. правда спочатку не признав в цій компанії бувших не так і давно з концертом в Че членів колективу іллюжинс, на яких я тоді нажаль не попав.

сьогоднішній же вечір був чудовий.шкода, що у нас в місті купа недолугих генделів і клубів, а отаких концертів дуже мало (згадав концерт кевіна махогані – тоді були схожі відчуття)
для мене індикатор кльовості – мурашки по тілу. навіть бородач може дозволити собі таку слабинку)) і сьогодні було багато мурашок) та й зрештою, як експерт в такій класиці (я ж бо вже пів року на роботі 5 днів на тиждень, по 8 годин на день слухаю скай.фм, рубрику соло піаніно – хіба не експерт?))) ) можу сказати – ця компанія сьогодні показала Черкасам високий пілотаж.

хтось проведе паралелі з ОЕ і скаже, що раз я заплатив і сходив туди – авжеж я буду нахваляти, та я скажу так, після їх виступу в мене з*явилось непереборне бажання купити їх вініл з новим альбомом.а так як його більш за все не існує, обмежився сіді.(вніс якусь мєлочь в їх розвиток, так би мовити)

резюмуючи – сьогодні був ідеальний вечір інтроверта, коли можна розслабитись, відпочити, поринути в думки та водночас насолодитися шикарною музикою. Компанія – то вже для іншого бородача, який не проти і шари поганяти в боулінгу чи в більярд,і в кіно зганяти, і так десь погуляти-потусити. Вечір же духовності- тільки для своєї духовності – тут нема місця іншим.

дуже мало напрямків можуть досягти такого такого ефекту – ввести публіку в екстаз при не найкращій акустиці, освітленні, і що найголовніше – сидячих на не зручних стільцях) рокерам простіше – вони досягають такого ефекту за рахунок натовпу – загального накалу, тут же – тиша і музика, а ти сидиш і посміхаєшся сам собі, коли вгадуєш наступний поворот мелодії, або різко вздригаєшся при раптовому переході в мінорну гамму…

такі моменти – безцінні, їх просто хочеться залишити собі. назавжди.

 

Залишити відповідь

 
