RSS

elephants goes to the north

29 Лис

я людина долга і честі, бля.
хотів ще назвати цю публікацію overthinking – ця назва краще відображає мої наступні думки, та що поробиш, згадалась мені придніпровка в 2010-му році..
тож я до чого.
я ото згадав про одну подію в вк десь у лютому, і знаєте що? ця думка не покидає мене, і мінімум  2-3 рази на місяць я задумувавсь про це.скажімо так, я дав маленьку обіцянку, мені дали таку ж у відповідь (вірніше навпаки) і з того часу я про неї памятаю. це при всьому тому, що про неї мать вже й ніхто не згадає. і ще при тому, що я маю страшенно погану память і не памятаю імен тих людей, з кими доводилось2-3 рази спілкуватись. і кого я дійсно вважаю кльовими людьми..
фішка в тому, що я не просто памятаю, а роблю із мухи слона і ставлю це за одну з найбільш пріорітетних дій. така фігня коротше.типу відповідальний дуже, а ближче придивишся – дурачок.

знов не туди.
overthinking це свого роду хвороба, насправді.коли щоб сходити до нужника у тебе проходить пів-годинний внутрішній монолог – це не зовсім нормально. а потім у нас ще й дивуються наполеонам.
уявіть, що відбувається при глобальних питаннях. там суцільна війна між відомствами і комітетами.
а закоханість – то такий агент апельсин, який косить їх всих і залишається мясо, зомбі.

inspired by long story short of almost cool

 

Залишити відповідь

 
