RSS

incoming message in a bottle

29 Лис

напишу ка я листа в майбутнє. памятаю, класі в 3-му писав такого. собс-но, наче шось спочатку йшло й за планом,але потім життя внесло коррективи. так от, думаю з цим листом буде теж, та я все одно жбурну його в океан, най може які репортери колись знайдуть і піднімуть маленький хайп.

я що до фундації. на даний момент – а це 1:03 29.11.14 – її не існує. це дитя тільки в проекті. вірніше як чернетка на безкоштовному хостінгу вона також є. але без доступу. отже фактично не існує.
я от все думаю, що я вмію, чим можу бути корисним. насправді, з цих слів повинна була починатись анотація на проекті, і можливо таки й ще буде.зара на разі в мене більш важливіші речі є в житті, тому на проект я час від часу забиваю. і знов повертаюсь, бо розумію, що вікно для запуску не ризинове. чекаю. чого чекаю – не знаю. перебравши всих друзів і знайомих зрозумів, що не маю однодумців. хоча ні, оце згадав за Настьону. кста! вона може бути підійти. а так. я оце цілю на Захарка. там і можливості, там і образ (буду джимом рені, хаха). але головне, я в нього вірю. він простий чувак, і поки – в нього хочеться вірити. в нього наче є той запал, якого не вистача.

я оце думаю, що як він забракує і відмовиться?мабуть – доля, і тоді я стану вашим диктатором, лол) насправді я людина справедлива, і зовсім геть не керівник. я можу відстоювати свою територію, але керувати кимось – це не моє. а лідер повинен бути з замашками. бо в іншому випадку- він не лідер.

я ото ще думаю, що  багатьом це сподобається, і так само багатьом – геть зовсім ні. бо то кінець кіна фактично. і я так прикидую, чи можуть мені погрожувати, або й в ліс прокатати?думаю, можливо. добре, що давити мені нема на що, бо бродягам дхарми нема чого втрачати, та й нема в мене фактично нічого і нікого. а якщо згадати ще про велику ціль, то розумієш, що ради такого можна й ризикнути. одначе, якщо в ліс вивезуть – це добре, значить все робив правильно, і мо хтось толковий підхопить. головне щоб в не в ті руки не попало. я оце вже бачу заголовки деяких  жовтух про інсценуацію викрадення))

а мо все це так і залишиться на папері, а я буду мило посміхатися арабам і мексиканцям, або закладати фундамент для сімї.

я казав, що обожнюю стрільців?)

 

Залишити відповідь

 
