RSS

кіно і німці

01 Січ

ну та власне, не знаю, що тут від німців, але на язику вертілося)
ото ж, хочу поділитися враженнями про фільм, що подивився нині в новорічну ніч під рагу в рукаві)) ну й по традиції парою –  про ще один міні-серіал.

отож, “Одержимость” (чи то пак “Whiplash”).

я не претендую на роль головного критика, тому, якщо у нас з вами співпадають смаки (pay it forward, 1+1, 500 days of summer, oldboy, Vincent will meer, 3 idiots, green mile, forest gump etc.) то даний фільм вам також сподобається.

ну та скажу навіть більше – це один з кращих фільмів цього року. по своєму кращий навіть інтерстеллара. якщо останній – епохальний і знаковий, але з косяками, то віплеш – цільний, кльовий, з глибоким смислом і взагалі. і для мене оцінка – 12/10. якщо ви не фанат джазу – мінусніть 2 пункти, і отримаєте 10/10.

ну якщо я вас заінтригував, то переходимо до головного – сюжету. і тут я мушу вас трішки сконфузити, бо сюжет про…..барабан. і не простий, а джазовий….кагбе, все..) ось тому фільм і ще більш мною оцінений, бо тематика неізбита..дехто прирівнює її до шаблону – лузер через перешкоди йде до гори, але повірте, ця точка зору кардинально не правильна. ба, більше – оманлива. хто дійсно дивився фільм підтвердить – там лузера і в помині нема. та й догори ніхто не прийшов.
і да, не читайте анотації на сайтах – вони теж кардинально не правильні, і вдеякій мірі відразу негативно налаштовують до певних дійових осіб.

у фільмі нема довгої зав*язки, нема глибокого аналізу героїв – їм просто не залазять в душу,все просто – так як є.нема флешбеків – той став таким, бо в бабусі його дяді в 3-му поколінні рак, і прочий брєд. все якось так… життєво. й мотивуюче.
до речі, тут і юмор файний присутній. здоровий такий, дещо іронічний.

а в напрузі то як тримає! я ж бо коменти читав, то панянка якась писала, що нервувала так. наче це якись триллер.і от уявіть, в якийсь момент, сижу я такий, весь як на голках, переживаю, і згадую цю фразу. ну 1 в 1. поставив на стоп, прореготався над ситуацією, обмізкував, продовжив далі. Одним словом – дійовим особам віриш! до речі, тутка ще й маленька лінія сімейного життя проходить, але від того що вона другорядна і маленька, вона не стає менш значимою, бо розкрита чудово. може просто в мене схожа ситуація в житті була, то мені воно так знайомо.
фільм не затянутий і не короткий. музичне оформлення хороше і цільне.
фільм в деякій мірі – правильний. по всім статтям.

отож, подивіться фільм, поставте оцінку. а потім згадайте, що фільм – про джазівські барабани. і додайте ще пару очок))
загалом я можу десятку вліпити просто за те, що фільм чуттєвий і викликає сльозу, хоч і ляпуватий. а тут…ну…, я не знаю, до чого тут придратись. може тому, що я фільм побачив так, як хотів його показати режисер. бо потім читав ті ж таки коменти, то афігівав з людей. з того, як вони з самого початку не бачили очевидного… отож, подивіться, але щоб краще пішло – не читайте описів і коментів)

пісі: на цитати у фільмі є що розбирати..але я спойлерити не буду)
__________________________________________________________________________________________________________

ну й по традиції рубрики – “black mirror”, міні-серіал “чёрное зеркало”.

ось вже вдруге Маша підказує мені серіал, запевняє, що мені сподобається (це при тому, що як мінімум у музичному питанні наші смаки м*яко кажучи різняться)……і вдруге вона попадає точно в ціль!

міні – бо в кожному сезоні по три серії, та й загалом вони між собою ніяк не звязані, ні героями ні чимось іншим. єдине скрізь основна тема роль новітніх технологій в житті  людей.

знову ж –  не читайте опису серій в інтернетах, бо потім не цікаво. мені пощастило,  я прочитав анотацію до першої серії, всі інші були для мене в новинку.

сам серіал – не супер-пупер, але щоразу змушує замислитись. та й грають актори норм. єдине, що комусь може не сподобатись, фільм трохи озабочений, чи що. ну трошки звісно, але все ж. бо ж тема сексу мабуть в кожній серії була розкрита в тій чи іншій мірі. але з іншого боку  – то нормально, бо ж серіал якраз про вплив нових технологій, на сімейне, в тому числі й сексуальне життя. такш, просто будьте готові, якщо в когось особливі преференції в цьому питанні)

ну та загалом, це швидше не оцінка серіалу, а рекомендація. я ж бо рідко дивлюсь серіали і фільми – може раз в місяць. в мене нема такого, щоб як отче наш- щодня по дві серії лост дивитись.)

і тримайте в голові, що багато з того, що азімов, желязни і вербер понаписували в минулому столітті – стало реальністю в цьому, тому…мало лі..)))

 

Залишити відповідь

 
