RSS

clearly quite absurd

22 Лют

парадокс – але з більшістю важливих для мене людей я познайомився саме за допомогою інтернету… і зараз спостерігається процес, коли більшість людей з мого реального минулого заміщуються І-знайомими. пардон, навіть І-друзями, власне більшість друзів і знайомих дитинства стають просто далекими знайомими…
ще більший парадокс в тому, що познайомившись через інтернет – я тепер з задоволенням спілкуюсь з цими людьми в реальному житті. Більше того – вони в силу того, що рідко бачимось – не встигають набридати – і встановлюються такі суперфрендлі зв*язки – коли ледь не 100 тис. $ можеш в них/їм позичити – такий от високий рівень довіри.
ментально це нагадує ситуацію зі стоперами.

чесно кажучи, я б навіть посперечався б з твердженням – “старий друг – кращий нових двох”…

може виною цій ситуації – хороший смак на людей, коли я за певний час інтернетспілкування маю змогу відсіяти “неугодних”, і в кінцевому результаті отримую тільки людей мого настрою..хз, але тільки що прогнався по пам*яті і френдлисту – більше 10 осіб таких назбиралося.якщо вам здається що мало – ще раз нагадаю – це люди, для яких я можу зробити більше ніж для інших, по суті – бестфрендз. а з реалу за той же проміжок часу – мабуть осіб 7.

така от занятна статистика..

P.S: згадав взагалі ржаку –  познайомивсь з дівчиною, переписка, те, се, якось через певний період знайомлюсь з її тодішнім хлопцем, з яким вона то збігалась, то розбігалась (вірніше навіть не знайомлюсь, а так вийшло, що вона сама познайомила з ним). потім вони остаточно рвуть стосунки, вона намагається конкретно підкотити до мене, а ми з її екс пиво п*єм по вихідним)) в кінці кінців – вона вийшла заміж за якогось дядька, дружбан женився, ми продовжуєм товаришувати а за неї навіть і не згадуєм) якось і так буває)))

 

Залишити відповідь

 
