RSS

wisdom

22 Лют

як я того не хотів, та все ж довелось трохи наслухатись поздоровлень сьогодні.

і серед всих поздоровлень – мені так добре врізалось в пам*ять від одного мого знайомого, що там, бла-бла-бла, і трохи соціалізуйся – бо трохи відірваний від інших, бери коли тобі дають що небуть, ну й в тому ж дусі, я все не запам*ятав дослівно..
так от..мене аж передьорнуло на отому “соціалізуйся”. вже не хотів сперечатись, наче ж людина від всього серця і, як вона думає, з благими помислами.. ну але хоч тут черкну, може в майбутньому таких думок в мою сторону стане менше:

 

то, як я сприймаю соціум, і як до нього відношусь – моя особиста справа. і в цьому питанні – мене все влаштовує. коли ви пропонуєте мені соціалізуватись – ви тим самим між слів кажете мені – втрать самосвідомість, перестань бути самим собою, перестань боротись з тим, що ти ненавидиш..

я не люблю двіжухи, і не люблю коротати час в безсмислових чаюваннях. добре, якщо у вас так заведено і вас так влаштовує. я ж не можу так безтолково витрачати свій час. (зара я не кажу, що я його використовую з користю онлі, бай дефолт, ні – я часто його, пардон, прос**аю за різного роду тупими заняттями і діями. Єдина, проте дуже значна різниця – це не виводить мене із себе, і можливо я й отримую хоч якусь користь.) Коли ж я “соціалузуюсь” – я попросту витрачаю свій час, та нерви – для того щоб здаватись ввічливим і цікавим співрозмовником. це мені радості не приносить. Якби я не переймався за наслідки та ще якби мене батьки погано виховали, то я б зазвичай 50% з вас посилав би на 2й хвилині нашої бесіди, інші ж 47% посилав би відразу при зустрічі, замість вітання.

так, я піпл-хейтер, особливо що стосується сучасної “цивілізації”.
і так, я сам собі дійсно хороший співрозмовник і порадник.
і так, насправді існує достатньо багато цікавих людей, внутрішній світ яких приносить мені якісь цікаві відкриття, або просто спілкування з якими приносить мені користь – від банального “виговоритись”, до проводження експериментів з психології на деяких особах. ну але зазвичай все простіше – обмін інформацією, та цікаве проводження часу.
і так, я можу з легкістю 2-3 доби ні з ким не розмовляти – навіть із собою вголос  -для мене це не проблема.
ну і так далі за списком..

то в мене таке питаннячко, якщо це не заважає мені жити, і мені так подобається – чого я маю мінятися?
ну та насправді я знаю відповідь – є люди – не злі по собі,я б навіть сказав би навпаки – добряки, яле в яких одначе є одна маленька і трохи погана звичка – вони хочуть бути другом для всих – і тому – хочуть бути у всих в зоні комфорту як наслідок.. проте, я нажаль, або на щастя маю декілька “кпп” які й відфільтровують всих довколишніх – хтось залишається на межі “знайомі”, хтось – на “колеги”, хтось ходить в “друзях”, а дехто – “вища каста =)))” знає мене таким яким я є – з усіма тими шарами.

і для більшості шарів – я недосказаний, а тому й трохи дивний, чи то пак не соціалізований. але то мені якось побоку насправді.

так ото, що я вам пораджу нині – не спішіть соціалізуватись, з того ви насправді не так багато й виграєте, зате можете втратити частку свого особистого комфорту. тільки зрозумійте правильно – я навпаки за розширення кола знайомих – від того насправді дуже багацько плюсів, я за те щоб чуз вайзлі – тобто як і в сексі – будьте трохи обачні та перебірливі – користуйтесь “захистом”, бо ж в житті багацько й людей “гумовихзапобіжників”))))
Зрештою ж, ду вот ю вонт то ваше життя!) головне – мене поменше чіпайте – якщо звісно бажаєте мені щастя)) в іншому випадку – розцінюватиму вас як френдлі фоу) жартую звісно, але насправді ж в тому доля правди є))))))))))) кому можна мене чіпати -той і сам знає – я прозоро даю зрозуміти своє ставлення, і до таких людей ніколи не наїжачуюсь.

 

Залишити відповідь

 
