RSS

бородат.і.діти

24 Тра

вчора стався цікавий момент.
йшов я собі в атебешечку закинути на інтернет гроші, нікого й нічого не чіпав, думав про своє щось.

проходжу мимо сім*ї – тато, мама і доця. доці рочків чотири. і вона така озирається і видає з недовольством – дядьковолосатий! мамо, дивись, дядько волосатий! (ну типу ж на мене). батько крізь зуби їй: циц, дьорнув за руку і намагається перевести мову на інше, щось жінці починає розказувати (незручно ж мать)
я їх оминаю, посміхнувсь собі у вуса-бороду, та й виду не подаю, йду далі, а мала все не заспокоїться: мамо, та ж дивись! фу який дядько волосатий! а ноги які! чую, батько знов їй так тихо, але жорстко – та цить, кому кажу..

я йду та й думаю – чого воно так? ну мала ж правду сказала, нічого не збрехала, п*даром не обізвала – чого її ото смикати і рота затикати? устами младенца, як кажуть, глаголіт істіна) ну та, може не виховано тро. але ж то дитина – тре було зупинитись і пояснити їй, якщо вже на то пішло, а не просто рота затикати..ну не бачила вона такой растітєльності раніше (батько у неї вже тро з сивиною, та ще й світленький – то воно геть і не помітно на ньому – є що чи ні, а тут весь такий бабай волохатий)) та яще одягнув помаранчеву футболку, яку моя колега порадила частіше одягати – мол до лиця мені.. фоно то мо й так, але ще більш агресивно підкреслює мої вторинні статеві ознаки))))
та ото з такими думками йду далі – мабуть секунд 30 пройшло – доганяю іншу молоду матусю з малим – теж років з 4 має. той оглядається, бачить мене і такий – ого, яка борода (ну так з захопленням). ну мама не зверта уваги, мо й не розчула.. я їх проминаю, а він одно озирається на мене і тільки захоплюється – ого! мам, диви яка красіва борода!
пройшов їх значить, малому посміхнувсь, мол, чувак, шариш, і в тебе така буде коли дядьком виростеш,  матуся його зупинила, типу штанину поправити малому (а насправді – щоб я відійшов подалі і того не чув) – та й чи вщипнула. чи дала якого ляща – хз, бо я ж вже спиною був до них і далеченько відійшов – і прокоментувала – що мол, ніззя так, вона ж бо мол вчила його манерам і т.д.. далі вже геть не чув…
а я йду собі далі та й думаю, що це вже трохи краще, але можна ж і добріше було до малого..

то до чого я це власне пишу…
думав – прийду додому, накатаю на основі цього статєйку про сучасне виховання дітей і т.д.
а оце прийшов, переосмислив за ніч, і тепер маю просто отакий маленький конклюжн, замість тисячі слів, який підтверджений ось же ж на практиці, та ще й пітверджує трушність сказаного. незалежно від віку:

hangout_snapshot_0-MIX NEmIUlVGZ_o

 

Залишити відповідь

 
