RSS

Д³

24 Тра

відкрию невелику таємницю про себе –  десь так року з 2009 у моєму житті трапилась геть незвична фігня – я почав відлік святкування такого собі Д³ (не плутати з 3Д) – ДДД, або ж як я його тоді назвав “День добрых дел”. Не знаю чому саме 15 березня стало тою самою датою, але відтоді  щорічно намагаюсь в цей день незмінно творити добро, нікому не відмовляти, робити сюрпризи і невеликі  подарунки, жертвувати кошти і т.д..

Причину того відзначення я зара навряд і згадаю.. здається в той день я пожертвував чималу суму як для бідного студента на лікування від лейкемії дівчини з моєї школи.. Врятувати її, як потім виявилось, так і не вдалося.. але жалю про витрачені кошти звісно не було, і більш того – з*явилось переконливе бажання хоча б раз в рік творити щось велике і важливе, радувати знайомих і не дуже людей і т.д. ну таке тоді на душі було..
так і пішло відтоді.. звісно все по змозі, зате щиро..

Хороші друзі вже добре знають – я погано відношусь до свят і святкувань, подарунків і поздоровлень.. особливо не люблю всьо то за передбачуваність… вау-ефект зазвичай досягається лише вкладеною сумою коштів, або на худий кінець фантазією дарувальників (що буває значно рідше). як на мене – несподівана маленька листівка від давнього знайомого, якась неочікувана вкусняшка – то значно приємніше і цінніше..
ось згадав – Нааастю) ну приємно ж було – хоч мало спілкуємось, зустрівшись одного разу у мене на районі – вона одразу така – трима цукерку)) ну це ж просто мілость)
в противагу – знайома вже планує, скільки хто їй подарує грошей, і скільки вона витратить на святкову вечерю – типу щоб залишитись в плюсі. я не кажу що це погано, зара мабуть час такий меркантильний. просто цінність всього цього зводиться до банальної купівельної спроможності, а конкретніше – просто до грошей… фуфуфу, ніякої романтики..

я не кажу, щоб все добро обмежувалось одним днем – але це так круто, знати, що сьогодні ти добряк, і робиш комусь щастя – незалежно – який настрій у тих, хто отримає оце твоє добро, не важливо – де вони зараз, або як давно ви з ними спілкувались… взагалі нічого не важливо..
Згадую Шурку і Машку – до сих пір їх СМС-ки тримаю в мобільному – коли на них натрапляю – відразу так приємно-приємно стає…) ну класне ж відчуття.. зовсім інше від “чувства выполненного долга” шаблонного поздоровлення…
віднедавна ще й свій лого започаткував для такого діла.

якщо ви це прочитали – то тсиц! нікому ні слова, та й самі забудьте. лишіть тільки думку про те – що творити добро час від часу корисно.. так само – як іноді корисно вилаятись і розрядитись… отож, забудьте те що прочитали, а тим паче ту дату, і чекайте.. мо й вас колись відвідає пакунок з добром і лейбою:

YdW7hJ-hYt0 Z-j53O90VaU

 

Залишити відповідь

 
