RSS

дойче

17 Чер

трохи більше місяця тому був у поташі, маньківського району. якщо конкретно – в НімАЦ’і – німецькому аграрному центрі.ну то що там добре годували, і ми мали хороші номери, умови, і якось нажерлись в чорну   то я пропущу, одначе не цікаво (хоча – була там історійка з проявом знаків від вищих сил) одже мова не про те.
просто будучи там я ще раз переконався, що не пішовши в бурсу після школи – я змарнував багатсько часу. і оце зараз, спілкуючись з викладачами, ще більше і більше в цьому переконуюсь. не те що б це докорінно змінило б моє життя, але думаю наразі я б себе так нефігово чухав би. звісно, більш всього, що десь за бугром. ну та одначе.
в тому ж НімаЦі – за тиждень навчився варити ледь не краще ніж брат за півтора (чи скільки він там протирав штанці?) роки навчання у бурсі.
що й казати про їхню організацію праці..А історії, які розповідав пан Рене варто було б записувати і розповідати знайомим. ба, більше – розібрати на цитати..
загалом – чудовий тоді тиждень провів і багато чому навчився. і я кажу не тільки про зварку..
IMG_1916 IMG_1917 IMG_1918  IMG_1922

 

Залишити відповідь

 
