RSS

Gorgeous gorgans 2015 – день 1

23 Сер

Літо, час відпусток, вдома лежить півтора кілограми горішків, а це означає, що хтось знову збирається йти в гості до гуцулів)
Цього разу – в горгани, та ще й не сам, а файною кумпанією)
Було заплановано мегапоходисько на 180 км. і з великими перепадами висот. Забігаючи наперед скажу, що в силу обставин та погодніх умов зробили рівно половину – 90 км, що зрештою і так досить суттєво, як на мене. Особливо для новачків, якими ми й були власне.
Взагалі – це уже ввійшло в деякий стиль – міняти все на ходу. Але, зрештою, про все по порядку.

дорога до Львова, як стартової точки подорожі, нічим екстраординарним не запам*яталась, в дорозі всі меншою мірою роззнайомлювалися і більшою мірою просто спали.
IMG_2417

цікавіше стало в автобусі Львів-Тячів (до речі, Юлька тро втиконула, і могла їхати з нами, але то нюанси), особливо коли підсіли чуваки з Києва. що їхали з тими ж намірами що і ми до Мислівки. Розговорилися.. Чуваки видалися трішки раста, та все ж було цікаво з ними потриндіти..

ще веселіше стало, коли якийсь місцевий вуйко, який сидів біля нас, і чув з наших розмов, куди ми прямуємо, заявив, що ми вже проїхали той турунський перевал. я сидів біля вікна, і ніби не міг прогавити, проте, той перевал я бачив лише на декількох фотках, та й сумніватись в компетентності місцевого якось не доводилось, тому я хутко побіг до водія спиняти автобус. На що водій спокійно відповів, що ми ще не на місці…. Виявляється, водії краще туристів знають, куди їм треба.)) в цей момент в мене в голові прокручувалась зимова вилазка в карпати зі схожою зав*язкою і специфічною розв*язкою..(див. попередній звіт))

проте, водій виявився правий, і ми благополучно дісталися нашої “дропзони”..

IMG_2419

пакуємося

IMG_2420

межа ІФ і Закарпатської областей

IMG_2424ну а я тим часом побігав по схилах в пошуках годної оупен-фото)

І от, після всіх приготувань, ми рушили! і як же це було до біса важко!! чи то довготривалість походу наклала свій відбиток у вигляді лишніх кілограмів, чи то офісний планктон геть розклеївся в своїх офісах, але особисто мені важко давалися кожні метри, при тому, що ми в перший день повинні були 5-6 км. пройти…спека і втома вже на першому кілометрі – таким мені запамятався перший день..

IMG_2422

нам сюди

IMG_2430

спуск і підйом.. і це тільки початок…
десь тут я підібрав свою вірну спутницю, яка оберігала мене всі ці дні..

одного разу вийшов казуз.. піднімаюсь я значить на пригірок, і бачу…

IMG_2425

не знаю як кому, а я здалека побачив у цій пляшці на знаковому стовбі сову)))

йдемо далі, знов підйоми і спуски. одначе, знайшли й відраду – наткнулися на галявину афин. випасаємося:
IMG_2436

але треба йти далі. вверх – вниз, вверх- вниз…

IMG_2443 IMG_2442

IMG_2433

нарешті добираємось до місця першого нічлігу.. тут нас чекає перша несподіванка – виявляється в карпатах останні тижні була посуха і багато джерел просто пересохло.. знаходимо пробій зі стоячою водою середньої якості – що робити, доводиться обходитись тим що є.

IMG_2446

гарно вечеряємо, джемимо на гармоніках, милуємось нічним небом і гутаримо мало не пів-ночі. Шикарне завершення важкого дня.

читати далі… (день 2)

 

Залишити відповідь

 
