RSS

Gorgeous gorgans 2015 – День другий

25 Сер

Вперше за всю свою практику прокинувся втомленим. Але треба рушати. І розпочинаємо ми відразу з непоганого набору висоти. Але то фігня, бо далі нас чекає плавний спуск аж до самого озера синевир. Проте, вийшло не все так гладко – виявляється, ми так захопились спуском, що й не помітили, як пішли хибною дорогою і вийшли вже за озером…
Втрачали звісно час, але все ж вирішили повернутися трохи назад і все ж відвідати синевир. Добре що спала на думку ідея залишити рюкзаки в хащах і підти на легку. По правді сказати, навіть без заплічника мені вже було тяжкувато. За пів години  вже були на місці – і тут мабуть було моє головне розчарування походу – синевир геть не вразив. Абсолютно. А заради нього я й додавав зайві десятки кілометрів до маршруту. Чи то настрій у мене був такий, чи дійсно зійшлися фактори обміління озера, великої кількості туристів і невиразних погодних умов. Повертаємось за рюкзаками і прямуємо далі до Свободи. Там затарюємось дорогоцінним продуктом Beer))) далі за селом зустріли дивного гуцула з Осмолоди, який блукав і ніяк не міг втрапити на потрібну стежку. На певний час склали йому компанію, потім сіли підобідати, а вуйко пішов далі, обіцяючи зачекати на нас на полонині. Забігаючи наперед скажу, що ми його так більше і не бачили, за що мене трохи мучить сумління. Зрештою, ми таки дістались полонини гича, на якій знаходиться чудовий туристичний притулок з гарними краєвидами. От тільки з водою там був знову напряг. І навіть трохи гірше ніж минулого разу.
Як завше добре повечеряли, навіть для гарного сну напоїв зігріваючих дозволили собі і вклалися спати під звуки дзвіночків – це до нас завітали коники, і пропаслися біля нас до самого ранку.

в той день фактично нічого не відзняв, окрім полонини Гича, на якій зупинилися.

світанок з видом на грофу

традиційний селфач

нічні гості пропаслися до самого ранку

далі – фото туристичного притулку на полонині: тре повернутися сюди якось взимку..

читати далі – день третій…