RSS

День третій “Лёгкий день!”

26 Сер

Організм після вчорашнього розслабився, вирішив що він вдома і знов не був готовий до походу…але ж хто його питає, правда?)
Майже відразу на нашому шляху нам трапилася група чоловік з 20-ти, а ще трохи пройшовши натрапили на ймовірне місце їх стоянки, яке заодно є й порятунком від спраги- тут є джерело. Вже не памятаю хто назвав тих чуваків сєктантами. А от стоянка і джерело – реально круті!
Відпочили, з*їли горіхів і батончики – і в путь. Тут ми планували повернути в сторону яйка ілемського та аршиці, проте проблеми з водою підштовхнули нас до іншого виходу ми вирішили йти на Молоду. Мало того, не траверсувати, як ще вчора планували, а йти верхом. Тут то й зародилась концепція церкви легкого дня.
Біля карти маршрутів вперше зустріли Олега і Ярослава. – туристів із Харкова.

здається, горган ілемський

хотіли підти на “Бодю-павука” біля правича, та все ж передумали..)

Почали підйом, який для мене складався з трьох частин – лісиста місцевість, жерепарій, каменюки.

Найбільше не сподобалась частина із жерепом- підійматись в таку спеку, попутно ухиляючись від гілок і перестрибуючи коріння – невдячна справа.

А от пригати по каменюках в цілому сподобалось.

Власне, видерлись на ту молоду, там же розминулись ще з трьома групами- одна з яких з дніпра, а інша – вже згадувані хлопці з харкова. Вони ж нам і допомогли з колективним фото))

Почали спуск. Власне, спуск також можна поділити на 3 частини каміння й жереп, лісиста частина, і пекло. Але про все попорядку.
Не будучи гарним ходоком і завше всі ці дні плентаючись позаду я вперше йшов попереду, ба, навіть трохи відірвався від колег) пройшовши так невелику вістань, та наздогнавши харківчан вирішив зачекати своїх.

Пройшло хвилин 5, а їх все не було. Мене обігнали хлопці, які тільки виходили на вершину, коли ми починали спуск.

Зачекавши ще трохи помітив розгалудження доріг- з’явилися перші сумніви.. повернувся трохи назад – покричав “агов черкащани”… тиша…або геть збилися з дороги і пішли не туди, або скориставшись роздоріжжями випередили мене непомітно, і почемчикували далі. інших варіантів бути не могло. Вони ж весь час он як гоцали, а я весь час фору давав..) Вирішив спускатися донизу – там і звязок,  і вірогіднсть зустріти їх, і не дай чого – можливість викликати рятувальників, або й просто скинувши рюкзак повернутись пошукати товаришів.

Періодично зупиняюсь і окликую друзів.. тиша..діставшись лісу і згадавши фішку про синю ізоленту, вирішую залишити маячок- мої явно зрозуміють – насипаю на дорозі добру пригоршню арахісу, а кульочок повязую на дереві – раптом доберуться до цього місця – будуть знати що я тут проходив і спускаюсь далі.. Повторно зупиняюсь щоб перевірити мережу – знов відсутня… тоді намагаюсь запеленгуватись джпс-ом, щоб орієнтуватись, як довго ще йти. Перед тим як продовжити рухатись далі вирішую ще раз аукнути і о диво, черкаські відгукуються!) Виявляється, ніхто не блукав, просто втомились і часто робили привали, відразу пропустили групу туристів, і мої окрики і близько не чули. Зате арахіс спрацював так як треба))
Продовжуємо спуск. Знов наздоганяємо харків. Хлопці пасуться в малині. Кажуть, що тудою пролягає стежка. Ми вирішуємо йти по накатаній і не помиляємось. Тим паче що далі такі ж непогані зарослі малини))
Попаслись, і тут же починається пекло.. жахливий розмитий дощами кам’янистий спуск з солідним кутом добряче навалює на групу стоп-мязів. Тут же народжуються альтернативні методи спуску з гір (мо пізніше відяшку мілашну дозалью, якщо забуду стучіть в лс щоб отримати бонусне відео спуску.Майкл Джексон ворочається від заздрощів, як кажуть…))))

Нас наздоганяють і переганяють харківчани. Сунемо вниз і здається що цей спуск не має кінця.
Нарешті з радістю виходимо донизу, знов пересікаємось з харківчанами, влаштовуємо фотомисливство на сову,

десь тут на фото є сова)

знаходимо більш- менш пристойне місце для стоянки і отаборившись вкладаємось спати.

Нічка в мене видалась ще та – чи то хріновуха з антибіотиками зіграли злий жарт, чи то десь водичка була не ахті, чи все ж то далось взнаки те, що я забув намазатись сонцезахисним кремом та отримав сонячний удар – хз, але факт – вночі я проводив обряди екзорцизму і викликав духів карпатських лісів.((
На ранок температура не вщухла, але було трохи легше, особливо після купання в гірській річці – рекомендую,  бодрячок на цілий день!) обов’язкова умова, звісно ж – голяка))

читати далі – день четвертий…

1 коментар

Posted by на 26/08/2015 in Uncategorized

One response to “День третій “Лёгкий день!”