RSS

Gorgeous gorgans 2015 – епілог

18 Жов

http://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=11122896

uUM3diiEZF8

підсумовуючи все раніше сказане, проте поглядом двомісячної давності, хотів би подати свої суб’єктивні висновки цього, багатого на події походу..

перше, і найголовніше – мабуть я не створений для командних походів..або ж ще не зустрів потрібну команду. Тут навіть не скільки проблема в людях, скільки в самому мені – в горах я не можу віддати кермо правління ситуацією кому-небудь, в той же час не хочу брати відповідальність за інших на себе – це відволікає від головної мети – єднання з природою..

друге – мабуть це аксіома така – все йде по-плану..але не по нашому)) в цьому є певний шарм, який мені, зрештою подобається)

третє – цього разу я багато чому навчився.. або скажімо так, пересвідчився у доцільності.. в цілому я мінімаліст, і обходжусь мінімумом речей і дій, але тут я пересвідчився у доцільності деяких речей..це був гарний досвід для мене..

четверте – прекрасні пейзажі в дні близ сивуль.. реально – перехоплювало дух..

п’яте – тепер можна сміливо казати – я бачив різні карпати.. і в сніг, і в дощ, і в сонце, і в туман..вночі і вдень…це також гарний досвід для мене..

шосте – за похід я набрав пару кіло… як там казав Коля – “поход это череда пищевых оргазмов..”))

сьоме – нічна філософія і джеми – то незабутньо.. дійсно в горах починаєш більше думати про глобальне..

ну і на завершення – цитатка, яка вкотре підкреслює моє сприйняття походів – “За что ты любишь горы? – ..Не знаю…”

 
1 коментар

Posted by на 18/10/2015 in Uncategorized

 

One response to “Gorgeous gorgans 2015 – епілог

Залишити відповідь

 
